2009/01/11

Tuta och kör

Tillbaka efter ett par dagar i den eviga staden, caput mundi eller vad man nu vill kalla den. Inför det nya året har jag inte slutat med analog veckoplanering. Min sprillans moleskinkalender berättar att veckan framför mig blir en bra och rivig start på 2009.

Eller vad sägs om AU-möte med frågor inför det nya året, planering av nästa veckas styrelsemöte, träffar med gamla och nya styrelseledamöter, fikor med nya ordföringar i medlemsorganisationer, möte med Barbro på Ledarinstitutet, Erik Belfrage (direktör på SEB mm), Ivan på Blatteförmedlingen, Knut från Unga humanister som vill bli medlemmar och middag med EU-kommissionen från Bryssel. I den privata kalendern står en 20årsfest, en 30årsfest och konsert med en ny favoritartist.

Veckan avslutas med att jag äter lunch med kungen på Sälens högfjällshotell i samband med Folk & Försvars rikskonferens som börjar då.
Nu kör vi! som min vän från Götet brukar säga.

Inga kommentarer: