2009/11/16

Årsmötesveckan är här

Många frågar hur det känns. Vad kan jag säga? Det känns toppen!

Årsmötet är årets höjdpunkt, då vi tillsammans diskuterar och beslutar om LSU:s utveckling. I år kommer vi också att välja en ny ordförande och vi har två fantastiska kandidater i Seher Yilmaz och Omar Mustafa. Den nya ordföranden tillträder 1 januari och då tar jag föräldraledigt ett par månader, sen skaffar jag ett jobb.

Fram tills årsskiftet är det full rulle. Vi ska förutom att göra en överlämning till en ny ordförande bland annat avsluta kampanjen Alla Olika Alla Lika, planera verksamheten för 2010, besluta om nästa års budget, anställa en generalsekreterare.

Det är svårt att komma på alla jag vill tacka efter tre år i den här fantastiska organisationer med så oerhört många inspirerande människor som jag fått möta i mitt uppdrag. Den som vill komma vill jag i alla fall gärna se här: www.lsu.se/hanna. Antalet platser är begränsat så det är bra att anmäla sig.

Inga kommentarer: